همه چیز درباره رودستر
شاید در نگاه اول به چشم نیاید، ولی در مقایسه با Sporster 1200 امسالشان تغییرات متعددی کرده. رودستر از یک سری رینگ و لاستیک جدید مات بهره میبرد (در جلو ۱۲۰/۷۰ R19، در عقب ۱۵۰/۷۰ R18) که با سیستم تعلیق عقب جدید و سیستم تعلیق دو شاخ جلو که با زاویه تندی تنظیم شده است(ضامن ۲۸.۹ درجه، دو شاخ ۲۷.۴ درجه). رینگ های آلیاژ آلومینیومی ۱۹ اینچی در جلو و ۱۸ اینچی در عقب آن که دارای دو شکاف پنج پره ای است به طور خاصی برای این رودستر طراحی شده. هارلی ادعا میکند که این رینگ ها از وزن کمی برخوردار است که همراه با سیستم تعلیق جدیدش دارای ارتفاع از زمین بهتری است.
سیستم تعلیق رودستر شامل دو شاخ معکوس ۴۳ میلیمتری جلو به همراه تکنولوژی کارتریج میرایی با طراحی سه گانه است، این درحالی است که سیستم تعلیق در عقب امولسیون شارژ شده توسط دو کپسول کویل اور که همراه با پیچ تنظیم پیش بارگذاری میباشد.
رودستر همچنین با یک قدرت توقف بهبود یافته نیز همراه شده : دو دیسک ترمز ۳۰۰ میلیمتری در جلو که با کالیپر دو پیستون فعال ABS نیرو گرفته و دیسک ۲۶۰ میلیمتری در با کالیپر پستون دو قلو در پشت.
مدل هارلی دیویدسون رودستر در حال حاضر با چهار رنگ ارائه میشود : سیاه متالیک به همراه راه راههای باریک سفید به قیمت ۹.۶۹۵ پوند؛ مدل سیاه جیر با راه راههای قرمز آن ۹.۸۹۵ پوند؛ رنگ قرمز با راه راههای قرمز آن نیز ۹.۸۹۵ پوند و گرانترین آن مدل دو رنگ نقره ای و سیاه میباشد که با راه راههای بنفش تزئین شده که آن نیز ۱۰.۱۴۵ پوند میباشد. این موتورسیکلت قرار است در ماه ژوئن، در فروشگاه های نمایندگی های هارلی دیویدسون ارائه شود.
- موتور انقلابی ۱۲۰۰ سی سی
- جدید : سیستم تعلیق عقب با تکنولوژی منحصر به فرد امولسیون به همراه پیچ تنظیم پیش بارگذاری
- جدید : سیستم تعلیق دو شاخ معکوس ۴۳ میلیمتری جلو به همراه تکنولوژی کارتریج میرایی با طراحی سه گانه
- جدید : ترمز های دیسکی ABS دو قلو در جلو
- جدید : بهینه شدن هندسه فرمان برای پاسخگویی بهتر
- جدید : صندلی دو سرنشینه یک تکه به همراه جزئیات شیار دار و طراحی ساده گرایانه
- جدید : رینگ های آلیاژ آلومینیومی دو شکاف پنج پره – ۱۹ اینچ در جلو، ۱۸ اینچ در عقب
- جدید : گلگیرهای قطعه قطعه جلو و عقب
- جدید : ارتفاع کم گردنه فرمان
- جدید : گیج های دو کاربرده
- طرح های سفارشی جدید روی باک